Tandvården

Åh, skulle varit hos tandläkaren idag vid 10,30. 10,30 sitter jag i väntrummet och där får jag sitta ända tills 10,55, då blir jag in kallad på ännu ett förnedrande samtal, "hur är det med din kost?" "småäter du?" "äter du godis?" "äter du chips?", liksom vem gör inte det i dagens samhälle, jag gör det i alla fall. "Du får nog sluta småäta, om du ska hålla dessa 12 småhål som dem är utan att behöva laga dem!" Jaja, när jag kommit ut därifrån vid 11,04 så får jag punga ut 265kr för detta, och då har de ändå dragit av 300kr!!!!

Det är förförligt, jag tänker inte gå till tandläkaren längre!


Nu ska jag luncha med Amanda och jag är redan sen....hej hopp


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Kajsa

Jag fick LAGA ett hål och betala 1500 >.<

2008-10-02 @ 16:31:10

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0