Blitt gammal på senare dar

Jahopp då har man gått och blivit en i kön till höraparat...vi får se hur de går om det kommer bli så att jag kommer använda det men testa måste jag ju göra. Jag var i alla fall hos öronläkaren idag, och gjorde hörseltester. Resutatet blev, mitt dövöra är mer dövt och mitt höröra hör jag mer på än sist jag var där. Sen fick jag göra ett taltest. Fick säga allt som en man sa "nu hör vi..." framför tex. bil. Så fick jag säga bil! Konstigt. Hade 100% på det högra örat och på det vänstra 44%, så det var dåligt. Normalt är över 70%. SÅ det blev diskusion om höraparat för fröken Lisabeth.


...vill bara tillägga idag att min favorit man, Fredrik var väldigt påhittig idag. Vi satt och kollade på prison break och så hade han mixrat med texten så han hade skrivit in lite egna ord...en mening fastnade jag mycket för =) "Jag älskar dig, Lisa-Beth! Puss!" Det tyckte jag var sött. Så istället för att läsa vad de sa i avsnittet fick jag gulliga meddelanden. =)

Imorgon är det back to work och då är det torsdag, dagen närmast fredag från detta hållet sett ; )  Så snart helg, gött.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

nej va gullig han e..



va bra att du fårhörapparat, då kan man gå på båda sidorna av dej, slipper man tänka på vilken som va dövörat.=)

2008-09-18 @ 01:53:29
URL: http://adisam.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0