Viktig-Petter =)

Min pojkvän har gått och blivit en liten viktig-petter och ska åka på affärsresor. Nu på onsdag ska han fara till Frankrike över natten, så vi var inne i stan nu på eftermiddagen för att fixa lite respektabla skjortor. Jag blev nog mer nöjd än han. Så stilig och snygg blev han. Så stolt är jag! Ser både avslappnat och flådigt ut. Låter kanske lite wild and crazy men vi köpte en hel lila skjorta och en som var randig med lila, svart och grå, en slips och en svart vanlig tunn tröja att ha över skjortorna. Så det blir inte en massa lila. Utan man ser i princip bara kragen och slipsen. Så himla snyggt tycker jag! Han passar så bra i färg =)







Kanske ett tråkigt inlägg men jag blev bara så nöjd så jag var tvungen att skriva det. Sen är jag stolt att jag åkte in till A6 utan att ens kolla efter något till mig, jag brukar annars vara otroligt själviskt och Fidde brukar få svansa efter mig. Men imorgon ska jag in till stan igen för att gå till öronläkaren, då blir det andra bullar. Då är det Tinna (läs: Lisabeth) som får stå i centrum =)

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Kajsa

snitsigt!

2008-10-27 @ 23:44:01

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0