Silversmide

Usch jag bara snozzar och snozzar. Hela denna veckan förutom igår har klockan stått på kl. 10 men jag har snozzat till 12 varje dag. Inte konstigt att jag är helt seg och orkar ingenting när jag väl kommer upp!

Igår jobbade jag förmiddag för att kunna gå på smideskursen. När jag kom hem efter jobbet sov jag i typ tre timmar, så något seg när jag åkte iväg till Anderstorp. Väl där i alla fall var jag väldigt aktiv och fick klart tre presenter som jag börjat med för ett tag sedan. Nu måste det liksom gå undan för nästa onsdag är det lov så då är det inget, sen är det bara tre gånger kvar. Och jag ska hinna med att göra 5 saker till i julklapp och presenter...men kanske bara gör fyra vi får se vem som blir utan. Ska pyssla med det mesta hemma med så jag bara kan sätta ihop allt på kursen och så med.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0