"De yngre ungdomarna"

Jag har råkat stöta på ganska mycket "fjortis"-bilder och bloggar idag. Jag kanske inte ska säga fjortis för de hävdar väl säkert fortfarande (som även jag gjorde) "att det inte är en ålder utan ett beteende". Ett beteende som tydligen alla i åldrarna 12 till 16år, och även 17år i vissa fall, verkar lida av. Ett beteende som jag inte klarar av, jag blir helt upprörd och vill bara spy eller skaka runt dem. Typ säga att nu vet inte vad livet har att erbjuda ännu, ni har inte sett allt, vi vet inte allt om livets svårigheter eller livets kärlekar...nu menar jag inte att jag vet något om detta heller, men jag försöker att inte framstå som att jag gör det heller (förhoppningsvis).

Några exempel
  • Är allt snack om "jag älskar dig"
  • Alla jävla <333, <3,<<3 som jag antar ska vara hjärtan, förstår mig inte på varför det ska vara massa treor ibland och massa < sånna ibland?! Kanske är olika mänger?! Ingen aning.
  • Alla "ig" blir "ej" (ja, det gjorde jag med!) typ "Jag sakna' dej<33"
  • Alla har mobiler, visserligen bra för föräldrarna och kunna få kontakt om de är borta men alla dessa mobilbilder! Alla toalettposer, och alla de andra med för den delen. Jag var tvungen att prova, måste ge de lite cred, det är svårt att få till en bra bild, vinkla mobilen rätt, le, hålla huvudet på sne och samtidigt dra upp ena sidan av läppen, så man ser så där "jag-är-helt-oberörd-av-kameran" ut

Här är mitt försök, tillåt er att skratta, det är därför den finns där!


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0