Tredje kursen i silversmide

Igår var jag och syster på tredje kursdagen. Jag hade under dagen ritat upp åtta stycken födelsedagspresenter och julklappar som jag ska göra i silver. Födelsedagspresenter till Amanda, Stine, Kajsa, Sarah och Adisa (ordningföljd efter födelsedag) och julklappa till Mamma, Joanna & Mia. Sen blir det nog julklappa till farmor och mormor med från oss båda. Det tråkiga är att jag kan inte säga vad jag håller på med ju för en del kanske läser, jag vet inte. Men men jag hoppas i alla fall det ska bli bra! Började med Stine och Kajsa's födelsedagspresenter igår. Blev klar med Stine's ska bara finslipas lite. Har lite problem med idéer till Kajsa's så det får vara kvar tills nästa onsdag. typ på lördag och söndag ska jag sitta hemma hos mamma och pappa och pyssla med förberedelserna för de andra presenterna så jag hinner med allt. Kan i princip göra allt hemma utan att löda för det fattas det lödvatten och svavelsyra till.

Här är i alla fall första momentet av Stine & Kajsa's födelsedagspresenter, kan ni gissa vad det ska bli?



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0