Håller tummarna



Jag håller tummarna nu, inte ordagrant kanske eftersom jag skriver men i huvudet, för att Fidde kom med planet från Paris. Det skulle avgå 20,10 och när jag fick det senaste smset vid fem över sju så låg det på håret och tjugo i sju så lät det "i detta skede känns det som vi inte hinner till planet i tid". De åkte ändå vid fyra från vad nu stället hette, tydligen två timmar tidigare än planerat för trafiken är helt störd i och utanför Paris. Men tydligen räckte det inte. Men jag hoppas hoppas att de kom med i alla fall, vill inte sova ensam i natt igen. Det är så ensamt, kallt och obehagligt. Mycket oros-moment idag och igår när han är på vift. Med väglaget, flygen och fransmän som medtrafikanter. Nu oroar jag mig mest för att han missat planet och om han kom med så oroar jag mig för färden från Köpenhamn och hem. Det är ju snöoväder på gång och när jag var ute innan var de redigt kallt och till och med snö-regnade. Kan bara tänka hur det ser ut, söder ut. Usch måste sluta tänka så mycket.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0