Gårkvällen

Igår var det betydligt lugnare än fredags aftonen. Joanna och Per var tydligen lika bakis som jag och Fidde så det blev en nykter bowling och en fortsatt nykter kväll. Jag körde så jag drack inget heller. De tog väl två öl på bowlingen men det vände sig tydligen i magen, förstår inte varför =)

När jag bowlar brukar jag alltid, alltid, alltid trilla minst en gång där framme och minst två gånger tappa klotet bakåt när jag svingar. Men denna gång INGET! Woho. Däremot var det en annan i mitt umgänge som trillade det första han gjorde när han skulle "slå" sitt första klot, det var komiskt. Nämner inga namn. Annars var jag ganska dålig som vanligt. Fick en strike och det var efter tävlingens slut, när pressen lagt sig. Jävla skit.
Efter bowlingen tog vi bilen och åkte till Chili Thai och beställde hem mat. Jag beställde vårrullar och mina gamla vanlig friterade kyckling....herregud jag fick 20st kycklingbitar och de var inte så små. Kunde kanske bara äta fem. Blev sååå mätt, men ville bara ha mer och mer.
Efter maten hade vi köpt två påsar chips och polly och jag bara fortsätter och käkar. Usch jag mådde så illa sen, men ändå slutar jag inte äta, jag fattar inte!
Vi spenderade kvällen med fotboll, "kommer du ihåg när...? memory" och kanasta. Jag och Joanna hade fått en memory av mamma och pappa så vi testade på det, så där kul. Haha. Sen var det till att lära Per kanasta i sann Levin anda. JAg var ju ganska kass även på detta denna dag så jag förlorade big time. Men men det är alltid kul och få vara med och spela =)
Vi avslutade kanasta-rundan vid 2-tiden på natten då var vi ganska trötta så vi drog hem, vi hade nog inte fått stanna kvar för den delen heller haha.


Nu ska jag strax upp till mamma och pappa och pyssla med silver.



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Anonym

Hur många gånger poserade du som porrstjärna innan du fick till det? Inte särskilt vacker är du i alla fall!!

2008-10-15 @ 00:18:04

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0