Ack, vad jag mår dåligt

Pust, stön, usch, öhh.

Igår var jag och Fidde ute med fem stycken på jobbet. Jag hade inte planerat att bli så onykter som jag blev. Det var bra länge sedan jag var så onykter. Jag mådde helt okej tills jag lade mig i sängen. Jag vaknade runt 6-tiden och var tvungen att kuta till toan för att spy, men på toaletten satt redan Fidde så jag fick ta handfatet! Jag hade strax innan detta klunkat en liter vatten ur en karaff, så det var mest vatten som kom ur mig. Jaja, skit samma. Efter det sov jag i soffan ända tills klockan 10, det gungade inte lika mycket där som i vattensängen =)
Vid 12-tiden var jag bara tvungen att pallra mig till affären för att inhandla bakis-godis. Coca-cola, chips och baguette. Jag såg ut som en häxa med håret åt alla håll och kanter och det gick inte fort. Jag grät i princip hela vägen dit och hem för jag mådde så dåligt och det var så jobbigt att lyfta på benen, det värkte så in i bomben. De var typ bortdomnade när jag kom hem igen. Usch det är synd om mig idag.

Om en timme ska jag och Fidde ta bilen upp till Jkpg för lite shopping innan vi ska bowla, käka och spela spel med Joanna och Per.







Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0