Snabb visit

Jag var bara på maskeraden i ca.tre timmar, mådde dåligt så jag åkte hem. Nu sitter jag mest och väntar på att jag ska hämta Fidde. Det var kul så länge det varade men jag kände ju ingen förutom Fidde och Rille då, så det hade nog blivit lite långtråkigt i slutändan. Och sen att jag inte är på topp gör ju inte det hela bättre precis. Men vi fick visa upp våra dräkter och folk tyckte att vi var snygga och så. När jag pratade med Fidde på telefon innan så sa han att efter det att jag åkt så fick han och Rille pris för bästa kostym - killklassen. Kul! Priset var att dricka så mycket de kunde från baren på två minuter. Tur att jag inte var där och vann ; ) Hann inte ta så många kort.



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0