Sjuk igen!

Hopp nu har jag varit på vårdcentralen igen och fått pencilin, Furadantin denna gång, se om det hjälper. Fått tillbaka urinväginfektionen så jag har ont. Ligger mest och oj:ar mig i sängen, det börjar bli väldigt tråkigt. Men det är tråkigt att vara sjuk med. Igår försökte jag intala mig själv hela dagen på jobbet att jag mådde bra. När det var så illa att jag gick dubbelvikt fram till maskinen och bytte bitar så sa jag stopp, jag gav upp. Jag hade för ont. Klockan var dock typ tolv men det fanns inte en chans att jag hade orkat med två timmar till i den ställningen. Nej nu ska jag gå och laga lite mat så jag kommer igång med mina tabletter.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: johanna

=( usch avd jobbigt. Jag är med sjuk igen, halsen som strular för mig. Kramar Johanna

2008-11-12 @ 07:39:08
URL: http://johannnaee.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0