Fredag, pust snart slut!

Gick upp i ortan och ringde vårdcentralen för att få ännu en tid och lämna prov eftersom urinväginfektionen inte verkat släppa efter pencilin-kuren. Fick komma ner och fick veta att som sagt det inte hade släppt och de skulle skicka provet på odling. Okej sa jag och gick hem igen för jag skulle åka med mamma och mormor till Ullared och Gekås. På vägen dit började jag få ont i magen igen, så typiskt när jag sagt till de på vårdcentralen att jag inte känner av infektionen mer än när jag går på toa, men men. Fick en alvedon och det gick över. Sprang runt på Gekås och gjorde åt alldeles för mycket pengar IGEN. Men jag fick tag i några fynd i alla fall som jag inte räknat med som t.ex de fina skålarna, våffeljärn som jag precis gräddat de första våfflorna i och två skjortor och fina enfärgade slipsar till min viktig-petter här hemma! =)
Fick ett par skor av mamma som var fina. Sen förutom alla de dära vanliga grejer som man alltid handar, handlade jag handdukar i massor, en våg, en liten låda att ha mina pågående smycken i och säkert något mer onödigt som jag inte minns nu!



I och med att jag fått tillbaka infektionen så har jag vilat lite och är allmänt trött och har faktiskt lite ont så jag stannade hemma från tjejkvällen med jobbet. Tråkigt att behöva vara utan det men men, behöver vila mig, känner jag. Imorgon ska vi på maskerad i vaggeryd det ska bli spännande!


Föresten så såg det ut så här en ca. timme efter att jag kom hem, HAHA.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0