Tillbaka på jobbet!

Ja, då har livet på Stilexo dragit igång igen och det var tungt, tungt! Men det gick och det gick bra till och med. Jag mindes maskinerna, jag mindes tempot, jag mindes alla grejer man måste göra. Trött i fötterna och trött i hela kroppen, det var ett arbete man inte var van vid riktigt efter 3-4månader soffliggandes typ!
Det komiskaste som jag såg direkt när jag kom till jobbet var att Alteams Stilexo AB hade köpt in muggar där det står "På gång" på, det var typ dagens skämt. De hade tydligen köpts in någon vecka innan varslet kom. Jag tycker det var skrattretande. Det känns och märks tydligt att folk är irreterade, ledsna och besvikna. Så det är lite tråkigt, men vad kan jag göra åt det? Nada! Idag återgår jag igen till drömfabriken och där jag håller mig kvar till vecka 29 då jag och Fidde tar fyra veckors semester!



Nu är jag ensam hemma i två veckor, mamma och pappa har begett sig till Mallorca. Gött. Jag gör som jag alltid brukar göra när detta inträffar, jag plockar i ordning i hela huset. Det innebär också att jag blir förbannat trött, så nu ska jag vila en stund.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0