Dålig uppdatering

Hej och hå i skeppan!

Sen jag kommit hem från resan har det blivit väldigt lite skrivit här, men det ska det bliva ändring på nu. En anledning till att jag inte skrivit något är att jag inte haft något att skriva om i och med att inget har hänt! Men nu kommer jag snart börja mitt liv igen och börja jobba i tre veckor sen är det semester igen, sen förhoppningsvis finner jag mig ett jobb igen! Önska mig lycka till, tack!

Sedan jag kommit hem har jag...

...hälsat på nere på Hjulafton
...badat i Flaten och även spelat minigolf där!
...åkt till sävsjö och besiktigat en bil (onödigt men intressant)
...sett Per Brahe's Mp Bal
...varit och badat och solat med Adisa och Lisa
...firat min kusin Felicia som fyllt 18år
...tittat på Angelica&Anders bröllop
...sett Fenix's bal
...firat alla studenter
...kollat på två Sverige fotbollsmatchen, en bra match och en urusel match
...anmält mig till en silversmide-kurs i höst
...ringt ihjäl mig till olika ställen.  Försäkringsbolaget-Öronmottagningen-Försäkringsbolaget-Öronmottagningen--SUCK!


Jag känner i alla fall att livet börjar nu återgå till det gamla vanliga, det har det visserligen känts på väldigt länge men just nu idag har jag börjat med dagslistor igen, där det står vad jag ska göra under dagen. Jätte töntigt men det hjälper mig att inte glömma något haha.

Nu har jag inte så mycket att skriva mer än att jag ska ta itu med min dagslista men innan dess ska jag käka lite frukost.

Ha de gott!

Jag återkommer....

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Ida

Silversmide, va kul! Vart är den?

2008-06-16 @ 20:38:32
Postat av: lisabeth

Den är i Gislaved. Jag och Joanna ska gå =)

2008-06-17 @ 12:13:24

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0