Ännu ett inlägg idag!

Jo det är så att när jag hunnit klart med min "To-Do-List" idag så skulle jag gå upp på vinden för att ta ner tält och liggunderlag tills midsommar, då började jag ju ostrategiskt nog titta igenom alla mina saker som ligger där uppe och skräpar!

Hittade så himla mycket kul, det slutade med, eller jag håller fortfarande på med att gå igenom allt och lägga det på rätt ställe eller på nya platser så det blir lite ordning på allt.

Nu ligger allt i fina högar, kartonger eller kassar, sånt som ska slängas, sparas, säljas på loppis! Hoppas mamma och jag åker på loppis i sommar nu så jag blir av med skiten! Tar sån plats i mitt rum!


Nu ska det fortsättas!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0