Galen

Gash, jag blir galen.

Jag ringde vårdcentralen för en timme sedan och skulle beställa tid till vaccination och hon skulle ringa upp mig när hon kollat upp alla sprutor jag skulle ta. Så nu sitter jag här och väntar på att hon ska ringa.

Jag och Evelina skulle gått ut och gått, men jag kan inte gå ut och gå när hon ska ringa. Jag kan inte ringa Evelina och säga att hon inte ringt, eftersom det har varit upptaget hos Evelina sedan vi pratade med varandra, för kanske 58minuter sedan.

Och jag måste duscha, men det kan jag inte heller göra eftersom hon på vårdcentralen kanske, kanske ringer när jag är i duschen. Mamma är hemma också, MEN hon har migrän så hon ligger och vilar.

Jag kan inte göra någonting, bara sitta rätt upp och ned och glo. Redo med kalender och anteckningsblock är jag allt.

SUCK!


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0