Vet ni vad?

Detta har varit den bästa helgen på länge!

 
I fredags så åt jag, Fidde, mamma, pappa, Joanna och Per middag tillsammans. Sen kollade vi "På Spåret" och sen så satt vi och spelade massa spel, hur mysigt som helst.

I lördags vaknade jag upp min älskling och sen åt vi frukost tillsammans med resten. Senare under dagen förberedde jag inför kvällen dildoparty. Åkte ner till Värnamo och handlade mat och sen åkte jag hem och började på. Tjejen som skulle hålla i föredraget kom klockan halv 7 och resten kom klockan 7. Vi åt mat, drack vin och öl och sen fick vi känna, lukta, smaka, testa massa produkter. Skit skoj, tyckte jag. Beställde lite roliga saker. Efter hon åkt klockan halv elva satt vi och spelade "Sanning eller Konsekvens" ett bra tag och man fick höra lite roligt. Det är så otroligt skönt att ha sånna goa kompisar som är så öppna och härliga som alla är. En sån här kväll blir så mycket lättare då =) Gästerna begav sig nog hemåt runt halv ett, ett tiden då mamma och pappa kommit hem. Vi satt uppe och pratade ett bra tag. Pappa avslöjade att han köpt en födelsedagspresent och jag visste direkt vad det var och fick honom tills slut att ge mig den.

Jag  "Jag vet att jag är en dålig människa som tjatar så"
Pappa "Jag är väl med en dålig människa då" och så gav han mig presenten.
 
Som var en iPod Touch =) Jag blev helt till mig av lycka. Ja jag är en materiel person. Gick och lade mig vid tre tiden med den i handen för att lära mig lite. Fick ett sms av Fidde "Får jag komma upp om jag fixar skjuts?" Detta gjorde mig ännu gladare eftersom jag trott att jag skulle få sova ensammen. Så kom han och kröp ner jämte mig och iPoden. Jag ägnade tyvärr mest tid åt iPoden dock. Men han har fått titta lite på den idag =)

Idag, Söndag har det inte hänt så mycket, förutom att jag sa några ord idag på morgonen som jag tänkt på ett tag och jag fick samma svar tillbaka, det för att man blir överlycklig =)
Gick upp klockan ett och åt mat direkt. Sen har vi kollat och checkat min iPod. Nu har vi precis kollat klart på "Runaway Bride". Nu ska jag hoppa tillbaka till soffan.



Tack för helgen min kära pojkvän, min kära familj och sist men absolut inte minst, mina underbara vänner!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Sarah

Tack själv!!!

2008-02-11 @ 17:57:44

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0