Dumma Tinna

Jag är ett sånt smarto. När jag var i Jönköping igår så körde jag in i ett P-Hus och drog mitt kort och gick på stan med min syster. När jag skulle ta bilen och åka igen gick jag förbi P-Automaten (där ja skulle dragit mitt kort igen för att "checka ut") men telefonen intill örat och nyckeln till bilden i handen. Jag glömmer alltså att checka ut. Jag åker upp till A6 och går runt lite med Sarah. Sen tar jag bilen och kör stressat som fan hem för jag skulle ju ha maten klar vid 6, när jag sätter mig i bilen är klockan kvart i 6. När jag kör förbi Vaggeryd tittar jag på min framruta och ser att P-Lappen sitter kvar, sträcker mig för att skrynkla ihop den. Men då slår det mig att jag aldrig checkade ut.

FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN

Ingen tid att vända. Maten blev klar vid klockan 7 och den var tydligen extremt god. Fidde vill att jag gör sådant till honom att ta med till jobbet, Hello?! Jag är stolt. Okej det är inte jätte jätte svår mat men ändå.

Så nu är det bara att ta sitt pick och pack och dra in till Jönköping ingen. Nu drar jag även med mig Sarah som aldrig är i stan annars. Så nu ska vi checka ut min bil.

Gissa vad det kommer kosta ?

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0