Titt på lägenhet...

Igår skulle jag och fidde kolla på en ny lägenhet för oss, ingen ny ny men ny för oss! Jag åkte upp till vaggeryd och skulle hämta nyckeln till lägenheten, men fick med mig en nyckel till den andra lägenheten vi var intresserade av, men som vi inte var först på men vi fick i alla fall titta på den.

Första lägenheten mådde jag enbart dåligt av! Luktade illa, skitit och bara fult helt allmänt. Hål i taket och söndriga tapeter. Så NEJ tack.

Andra lägenheten som vi då egentligen inte har någon chans på eftersom vi ligger på fjärde plats på listan, men va fan det är ju lika bra och kolla så kan man radera ut det ur hjärnan sen! När man steg in så luktade det gammalt, men liksom det gjorde inget, det var liksom charmen med detta gamla hus. Väldigt stort, både under och övervåning. Mysigt som attan är det men köket och toaletterna är tråkiga. Men ett stort rum uppe och ett där uppe som har kakelugn, mysigt. Men rummen hade en lite konstig planlösning så, det känns surt! Men som sagt vi har kanske inte någon chans på den och även om vi får den så är vi tveksamma om vi vill ha den. Vi får vänta och se vad som dyker upp!

Om någon dryg timme är det dags för jobb igen... 

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0