Livet suger lite lätt nu!

Jag har fått tillbaka mitt magsår och jag kan knappt stå, det känns förjävligt. Jag skulle nu varit uppe hos Fanny i stan och festat loss, men eh icke, istället ligger jag ensam här hemma och tittar på film efter film i soffan och tycker synd om mig! För Sims2 kan jag ju inte spela för den förbannade datorn har dött. Den bara bestämde idag att den inte ville leva mer och därmed tog den även livet av, Lisabeth&Fredrik Vinborg, Monika&Roland Levin Åberg, Joanna&Per Odestrand, Mia&Kalle Johansson och Emilie&Rickard Paulsson, som precis fått nya hus och vänner i mitt egna lilla kvarter i simsvärlden! Jag sörjer dem starkt! Och ja, jag har ingen fantasi what so ever, vad det gäller namn och så. Men jag tyckte det var roligt att göra dessa gubbar och döpa dem till det.

Nu ska jag försöka titta på "Rendition".

Hörs!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0