Söndag

Jag och Evelina klev upp klockan kvart i nio till ingen frukost, what so ever. Klädde på oss och gick ut på Jönköpings gator i hopp om att finna någon liten frukostsfralla. Vi gick mot Atlantis Spa och varje butik eller cafe på vägen var stängt tills vi kom till Bernard's, YES! Där smaskade vi i oss ostfralla, juice och kaffe. Sen gick vi till Atlantis Spa. Kom in, fick morgonrockar och så klev man in i ett väntrum och så kom en trevlig kvinna som var gravid och hämtade mig. Först så fick jag välja mellan tre olika skrub, skit jobbigt för man vill egentligen ha alla. Sen fick jag ligga på en brits och bli skrubbad från topp til tå, helt ljuvligt. Sen fick jag ta en dusch och sen hoppa i ett varmt bad. Ännu ett svårt val, först var det typ tre olika badsalter och sju olika badskum som man skulle välja en av...himmel liksom, tio olika val och man ska ha ett. Men jag tog en som skulle mjuka upp stela och trötta leder och muskler. Låg och bubblade i vattnet medans jag fick två ansiktsmasker och någon skön creme. Sen fick jag ligga och bubbla lite ensam i rummet för att koppla av. När jag låg i badet tänkte jag, "Varför gör man inte sånt här oftare? Menar det finns liksom folk som jobbar för att jag ska ha det skönt" "Kan hon inte komma snart för jag vill ha massage" "Hur länge ska jag ligga här och drunkna i skum" "Undra om Evelina är klar" "Jag har ont i nacken av denna jävla kudde". Sen till slut kom hon in och så fick jag lägga mig på britsen igen och få avslappnande massage. Det är verkligen riktigt snuskigt skönt. Åh vill igen. Sen var det slut och jag gick ut för att möte Evelina, vi hoppade i bubbelpoolen i relaxen och bara relaxade och tog det lugnt. Beställde nachochips och bara gottade oss. Sen tog vi några simtag i poolen och sen duschade vi och åkte hem. Lätt att jag ska unna mig sånt här oftare, det är fan värt pengarna.


Tack Evelina

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Kajsa

fyfan vad jag ar avundsjuk!

2007-09-04 @ 11:52:02

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0