Ont, det gör ont...

Det gör verkligen ont när jag tänker på folk som gör allt jag vill göra, just i denna sekund. Alla som reser och upptäcker nya saker. De som är ute på ett äventyr. Jag vet att jag kommer att göra det med, men vad fan, jag vill nu och föralltid. Hela magen kramade ihop sig och jag började störtlipa när jag läste i Fem och en Väns blogg, det var liksom inget direkt woho, men tänk åka runt i en van och bara göra vad man vill. Jag har alltid velat åka runt i en wolksvagen bus och bara åka runt i europa eller usa. Så gör Oscar och Sabina det nu. Jag vill med. Åhhhh. Så kanske jag inte kommer få ihop pengar heller, jävla Alteams koncernen. Himla kineser som tar mitt jobb, och er ska jag åka och hälsa på?! Fan.


Bäst att köpa trisslotter

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0