Kan livet BLI mer tråkigt?!

Uttalandet av BLI gör man som Chandler.


Har jobbat tills nu och herregud, det känns som att gud vill straffa mig. Inte en människa att prata med efter att Ida slutat vid 4. Känner mig som en utböling. Hela denna vecka kommer det var så. Jag hoppas, hoppas verkligen inte att jag ska behöva vara där nästa vecka med. =(
Enda behållning, det som tog mig genom dagen var att jag har lite avsnitt av "Sex and the city" att titta på nu när jag kom hem. Inte för att jag inte sett dem, utan bara för den härliga seriens skull. Okej, en till sak tog mig igenom dagen och det var "Roll On" i P3 som jag laddat in i iPoden innan jag for till jobbet. Evelina du har rätt, det är sjukt kul. Måste ladda in mer imorgon, har redan lyssnat klart på de tio jag laddade in idag.



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0