Jag är värdelös.

ÅHH, jag vet att jag inte har alla världen chanser utan gymnasiekompetens och att vägen till mina drömmar kanse blir lite krokigare nu eftersom jag inte gått ut gymnasiet, men va fan jag behöver inte en jävla tant som påminner mig om det. Blev uppriktigt sagt sjukt ledsen, det var en sån "Har du ingen gymnasiekompetens, hur ska du klara dig i livet?" Usch, vill bara skrika. Alla får mig att känna mig så jävla ivägen på detta jobb. Alla typ gör mina grejer för att jag inte ska dit och sabba typ. Vad fan har jag att göra? Inte ett jävla skit. Jag är arg.

Menar ett exempel:

M: Gå och hjälp I med den pallen.
Jag: Okej.
Jag går fram och börjar hjälpa till
I: Du kan inte ha de smutsiga handskarna.
Jag: Okej, jag hämtar nya.
I: Nej, du behöver inte hjälpa till, jag gör det själv.
Jag: Okej.
Jag hade inget att göra så jag gick för att tala med Ida. När vi pratat klart ser jag att A hjälper I istället, snacka om mobbing.

Jag vill bara ta min övernattning på Scandic och bara komma bort. Jag vill inte åka själv och jag kan ju inte ta med någon heller, vem fan ska jag välja liksom. Jag kommer ju ha dåligt samvete vem jag nu än väljer att ta med mig.


Detta är ingen bra dag.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0