Idol 2007

Alltså Idol. Idol Idol Idol Idol-hysteri

Jag förstår inte alls vad juryn ser i Sam, han är en stropp. Vart får han det hesa ifrån? Han pratar inte alls så. Och han svettas, alltid sånna svettlökar. Okej, jag vet jag svettas också men när man är med i tv, kan han väl ändå få några kläder där det inte syns? Sen är han så lik någon som jag inte kan komma på, de tär så jobbigt.

Sen, vad fan är det med alla dessa kedjor?! Alla killarna hade sånna där kedjor som går mellan bak- och framfickan på byxorna. Till och med Peter Swartling hade det där han satt bakom bordet. Herregud var inte det typ redan ute på 90-talet?

Och Daniel, jag gillade honom i början. Men nu, han är bara för mycket. Jag kan inte titta på honom. Jag gillar helt seriöst inte många av killarna. Typ bara Andreas och Michel. Andreas är, som de säger, sjukt lik Ola nu. Haha. Gillade Christoffer innan med men nu NEJ. Däremot är han sjukt lik André 3000, inte sant?

Och Knut, jag säger ju bara det....Aftonbladet




Vad har du på ♥ ?
Postat av: sarah

sam är ju lik hampus ekfeldt! det är inte han du tänker på eller?

2007-09-28 @ 16:31:22
Postat av: Hampus Ekfeldt

Vilken Hampus EKfeldt? Det finns väl bara en?Från skillingaryd? Måste få veta...

2008-02-06 @ 23:29:18

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0