Närmaste dagarna

Hello.

Fredag jobbade jag och sov bort hela dagen med Fidde typ. Man var liksom lite lagom seg i kroppen på jobbet i fredags efter snarkades i örat hela natten =( Fredagen gick och jag tittade på Idol tillsammans med Evelina och Ida på kvällen.

Lördag gick jag upp kl.6 och kom en kvart försent till jobbet, skit samma jag skulle ju jobba 12timmar i sträck, skulle jobba ända till kl. 18 på kvällen. Det var sketa segt, men faktiskt kändes det inte som 12timmar, men haha. Hade ju Ivan som sällskap och det var kul =) När jag slutat så åkte jag hem och fräschade till mig lite och sen tittade jag på när Joanna övade på att sticka mamma och pappa, hon var jätte duktig. Fotbollen sågs hemma hos Pers syster Anna, det var jätte trevligt. Drack någon öl och åt pizza. Jätte mysigt. Sen sov jag visst inte hemma heller, hamnade hos Fidde igen.

Imorgon är det tänkt att jag ska åka ner till Hånger och hälsa på Sara. Förmodligen ska jag också äta hos mormor och morfar på onsdag. På torsdag är det meningen att jag ska ut och gå med Adisa.  Fredag kanske jag ska till någon nyöppnad pub, inte bestämt och på LÖRDAG är det BARCELONA som gäller, vad jag längtar!!!!!!


Ska få träffa henne....

Amanda och Jag

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0