Wish me good luck!

Nehepp, tiden börjar dra ihop sig, snart ska jag börja jobba igen. Idag ska jag börja jobba på Valeo, lära mig den och grejen, blir nog en ganska soft dag, men jäkligt mycket att ta in. Men jag hoppas det går bra.


Önska mig lycka till!





ÅT HELVETE MED MITT JOBB. Jag pallar inte längre. Jag har ett liv utanför jobbet, till skillnad från vissa andra. ÅHHHHHHHHHHHH.

Ingen visste något om att jag skulle bli upplärd idag, okej så jag gick tillbaka till mina vanliga maskiner. Det börjar klarna mer och mer för mig nu hur de tänker, högsta hönsen. De vill att jag ska gå bredvid på helgerna så att produktionen inte måste ligga nere bara för att lilla jag ska lära mig något nytt, skit på er säger jag då.

Välja mellan Stadium eller fast på nuvarande stället?, Är ni dumma eller?


Får sånna upprördhets vågor så jag vet inte vart jag ska ta vägen.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: annie

har de ordnat sig på jobbet? come on! Kämpa på! bättre tider väntas!:) puss!

2007-05-24 @ 16:10:32
URL: http://annierapp.blogg.se
Postat av: Lisabeth

Till Annie: Nej det har inte löst sig, bara blivit värre, jag hatar det.

2007-05-25 @ 00:04:07

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0