Reunion

Ja, igår jobbade jag mellan 9.50-16.15, gjorde ett redigt kap må jag säga på jobbet. Hittade två helt schyssta byxor för endast 199kr styck - 20% personalrabatt. Fatta två par, ett par svart och ett par röda jeans, för 319.50kr, Sjukt bra pris. Efter jobbet snabbt hem och snabbt iväg igen.

Det vankades "Grill och aktivitets fest" i Norrahammar. Min gamla klass Mp3a skulle ha klassfest och jag var bjuden. Blev jätte glad. Så vi gick först en tipspromenad med störda frågor, exempel "Vem har störst?" "Vem är sötast?" "Vem har längst?" Sen efter rundan skulle vi göra tävlingar som ger svaret på tipsrundefrågorna. Väldigt bra partytrick. Jag var "sötast" =) Jag vann min lek, stolt. Haha. Jag är bra på att snurra tungan. Sen var det grill, dans och party all night long.


         Lekar                       Vinnare


När vi skulle åka hem så skulle jag bara springa in och tacka för kvällen och en lyckad fest. När jag är påväg tillbaka till bilen så missar jag ett trappsteg och faller till marken. När jag ställer mig upp hugger det till i ljumsken i mitt högra ben, en sträckning som varar ända ner till ankeln. När jag kommit på fötter och ska börja gå bort till bilen där de andra sitter så känner jag att jag vrickat min vänstra fot. Det gör sjukt ont. Även idag gör det jätte ont. Kan inte gå knappt.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0