Pissed

ÅHHHHHHHHH, är förbanad nu, vill skrika och gråta. Klännigen jag syr blir så sjukt ful, åh hatar det. Varför kan jag inte bara sy snyggt och så det ser bra ut och så att inte inte lyser egensytt om det, typ blinkar om den. Inte bara att den är fult sytt så sitter den inte snyggt för mina fucking handtag som är feting stora så klänningen står ju rätt ut där och, vid brösten skulle det vara en sån fin urringning så man får fin fina bröst, men nej varför skulle jag lyckas med det? Urringninen sitter typ i halsen. ÅHHHHHHH!

All ilska är nog en kombination av dålig sömn, [somnade typ vid 2 och så skulle man upp vid 5, puhhh] och hunger! Finns inget gott hemma åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Kan man få skrika i "skogen" mitt emot? Undrar grannarna?!

En av de två plusen idag var att en Indier var på mitt jobb idag, så jag fick använda min härliga svengelska och underhålla honom lite eftersom de flesta dissade honom. Han undrade om jag hade bott i "skiln" sen "child".

Det andra är att jag har biljett till Spring Inspiration.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0