Movies

Oh, jag älskar film!

Tittade på "Förortsungar" ikväll med Adisa, Evelina och Fanny. Skit bra film. Var bara tvungen att gå in på CDON och handla den nu. Blev lite mer handlat också. Jag är en film nörd.

En liten (parantes) Ida ringde och de spelade och sjöng "Eloise" för mig, det gillade jag jätte mycket =) 


image108
image109


image110

image107


image111

"O Systrar! O Systrar!
Varför måste ni alltid finnas på den andra sidan? Varför är det alltid nåt slags ocean emellan oss? Varför måste man alltid anstränga sig så förbannat för att komma över till er? Varför är ni alltid nån annanstans? Varför måste man slita som ett djur för att nå fram till er?" - "Vinterviken"

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Kajsa

little miss sunshine!

2007-05-05 @ 17:28:32

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0