Lot's of fun

Okej, jag hade en sjukt kul Valborgsmässoafton, vet egentligen inte vad som gjorde den kul, men den var kul. Okeeejjj.


Neeeejj du´, nu så ska jag sova, pizza imorgon, YEAH!






Den är så bra denna låt, Mumma.






Usch jag är så kör i Kärlek så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Haha, tönt!


Macon: You're going to move closer to me so I can wrap my arms around your waist. And on the count of 3... 2... 1
[kisses]
Macon: You're a good kisser.
Halley: You tricked me. You Jedi Mind Tricked me.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

ja gjorde masssa dumt., du kommer hata mig

2007-05-01 @ 10:16:46
Postat av: sandra

yeeaah ska verkligen försöka

2007-05-02 @ 13:00:41

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0