I wanna have your babies!

Nej, inte direkt men min syster ringde innan och berättade att två av hennes vänner fått bebisar och så gick jag in och kollade på dessa goingar, och då hittade jag lite andra som jag kände. Kul kul!

Ett stort GRATTIS!

Kollade på Vänner precis och det var lite komiskt för det var det avsnittet då Ross ska få ett barn, Ben!
Och nu väljer jag att tillänga den fina sången Phoebe sjunger till alla gravida mammor på BB till min systers vänner som precis fått barn!


They're thiny and shibby
and so sweet to touch
and soon they grow up
and recent you so much

Now they yelling at you
and you don't know why...
...you cry and you cry and you cry
...and you cry and you cry and you cry

- härlig kick, för att nyblivna föräldrar.






...reservation för stavfel...

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0