Gullefjun

Nu är gullefjun i våra ägor. Jag har gasar runt i den sedan 5 idag, yeah baby! Fy vad jag ska pimpa den fin asså! Med rattmuff, wonderboun,  wonderbaum, wonderbum, wonder...(vad fan heter det?) och gula filtar. Återkommer med detta.

Gullefjun


Annars har jag inte gjort så mycket idag, varit i Vaggeryd och lämnat tillbaka filmen. Nu vid åtta åkte jag ner tillsammans med Evelina till Fanny där Ida och Sarah var. Vi åt scones och drack te/O'Boy, och pratade som bara vi kan göra. Dagens samtal var nog om Student och bal, vilket det nog har varit de senaste veckorna, haha. Fick se Idas tyg, väska och lite av hennes systers kollektion, hur fint som helst, alltihopa! Avundsjuk som attan. Varför är inte jag så duktig?

Nej nu ska jag titta på "Brothers&Sisters" och sen ska jag sova.


BTW, jag tror jag har fått större bröst, haha, Alla bh:ar sitter som en smäck. Eller så är det för jag har mens.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0