Graduation

Okej, helt officellt suger mitt jobb, jag hatar det och allt därtill. Förutom mina co-workers, them I love. Jag kommer nog inte få ledigt i ynka två timmar på en fredag för att titta på Fenix-studenten. De två timmarna städar vi ändå alltid, så jag förstår inte what the big fuzz is about?! Produktions-övertid kallar dem det, men snälla någon vi kommer inte göra något de två timmarna ändå. AHHH, jag var så förbannad och arg idag och jag kunde inte få ut det på något annat sätt än att ta en tur in på toa och gråta en skvätt. 

Över till annat! 

Jag och Evelina var ute och gick innan idag, fräscht. Hon var jätte fin i håret utan att behöva göra något med det.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

fy vad surt att du inte kan komma. du får va me i min o viktor ödebrinks klubb. HATA STILEXO! puss

2007-05-25 @ 20:54:12
URL: http://adisas.webblogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0