Dream

Okej, i natt hade jag en sån där gå till skolan/jobbet utan kläder-dröm!

Så här var det!

Jag hade på mig mina Harlems byxor, de från JC som alla har nu. Jag har köpt en stor storlek med så de inte sitter tight i midjan, och de sitter precis på. Denna dag hade tydligen inga trosor på mig. Jag jobbade på Stadium och så frågade en kunde om jag kunde hämta ner en tröja som hängde högt upp så jag var tvungen att ta stegen. När jag står där uppe glider byxorna ner och jag håller i stegen och i tröjan så jag kan inte dra upp dem. Så högst upp på stegen mitt på Stadium så glider mina byxor ner och jag visar allt! Om man står högst upp på en stege i den butiken ser man ut över alla och alla ser en. PINSAMT värre. Men som tur var var det ju bara en dröm.



Kom på att jag drömde en till dröm, om Evelina.
Hon klippte sig jätte fint kort igår. Och i min dröm hade hon inte bara klippt sig utan färgat håret i regnbågens alla färger, trott eller ej var det skit coolt och fint! Haha. Skumt.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0