Deutchland

Det finns en del saker man bara blir skit förbannad på, like...

- När man stänger av datorn klockan halv två och sen klockan halv fyra kommer pappa och väcker än och säger att de inte kan sova så vi ska åka klockan fyra istället för klockan 6, Jippie säger jag då.

- Tyskland har inget mode! Tycker så synd om dem. Fanns inte en vas, ett halsband, en väska nej inte ens ett par strumpor som jag skulle vilja ha. Och så tittar de på mig som jag vore en jävla alien för jag har hatt och solglasögon. Usch vad det stör mig. Har de aldrig sett en med hatt förr? ÅHHH!

- När det är stopp i en av filerna på motorvägen så tänker några idioter att det nog bäst jag kör om. Varför i helvete gör man något sånt? Menar tror dem inte att vi hade försökt komma fram om det gick? En del tror ju att de är så sjukt smarta och speciella. Anledningen till kön var en olycka som var helt sjukl också, en lastbil som var totalt kvaddad där fram. Så när vi står där och väntar på att få komma fram så kommer det många bilar och bara blåser förbi i omkörningsfilen och när kön äntligen börjar röra på sig så står de ju lite längre fram och blickar inåt. Usch vad sånt stör mig.

Annars bortsett från de här stora och sjukt störande grejerna var resan till Tyskland idag väldigt trevlig. Blev några öl inhandlat, ett par skor och mycket godis.

Folk är ju som tokiga i alkohol, det är skrämmande faktiskt.

Kappa
Mina nya skor.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: sarah

Fina skor!!!

2007-05-19 @ 09:55:53
Postat av: Johanna

Jätte snygga skor =) Så fint med tygskor nu. Kram JOhanna

2007-05-19 @ 14:15:17
URL: http://www.johannae.webblogg.se
Postat av: Johanna

snygga skor. så snyggt med tyg skor =) Kram Johanna

2007-05-19 @ 14:18:35
URL: http://www.johannae.webblogg.se
Postat av: Lisabeth

Till Sarah och Johanna: TACK =)

2007-05-19 @ 15:00:17

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0