All the small things that fucks up everything

Försov mig lite idag, så när jag kom sa M typ "Hopp, vad ska du göra? Kanske ska skicka hem dig!" Tyckte det lät bra. Men i stället fick jag fria händer och softade runt hela dagen hos alla andra, riktigt skönt. Pratade med min personalchef om att jag nog ska sluta. För jag kom ju på igår när jag skulle sova att den beordrande övertiden innebär att jag inte kan gå på studenten 8juni, studenten 15 juni och jag kan inte heller hänga med på firar-resa med min släkt. Usch jag hatar det. Jag har sånna kval, vet inte vart jag ska ta vägen.

Menar jag hade ju räknat med att jag skulle vara ledsen nu när mina klasskompisar går på bal och tar studenten men att jobbet skulle fucka upp sig nu med hade jag inte räknat med och toppen av allt att jag ska ha piss ont i foten. Åh, nästan allt är skit. Varför kan inte allt bara vara lätt?

Annars var jag bara i Värnamo idag och skulle försöka hitta en student present till Evelina och något till Fanny i födelsedagspresent, men eh det gick ju som alla mina andra planer just nu, i stöpet. Hämtade upp Sarah och så åkte vi till Stadium, handlade en bikini och sen åkte vi hem. Ja, nu ska jag nog bara ta det lungt.

image134

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0