Working (out)

Idag på jobbet när jag stod och lyssnade på radion började P3 Bubbels morgonsändning, jag trodde jag skulle dö av skratt. Så töntigt. Haha. Min humor.  Ja jisses.


Har tränat idag, jihaaa!


Utgången i fredags skulle bara vara en soft kväll på åtta glas och kanske tapeten som fredagen innan, men vi träffade och hörde att massa skulle till Huset så vi ångrade oss. Om det var folk på HUSET?! O JA. Massa roliga man kände.



image42
Vi var ju verkligen på GÅNG, inte.

image43

Ida

Sarah



Hittade lite bilder på efterfesten...



image39
Niklas var där.

image38
Johan med.

image40
Måns med.

image41
Dogge med.









And by the way, jag är stolt över min blogg nu =)

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0