What are the odds?

Okej! 

Fredagen spenderades tillsammans med pinglorna Evelina och Amanda. Shit, vi åt och drack gott. Sjöng, dansade och partade! Sing Star i all sin glans. Shit det är nog bara "This Love" med Maroon 5 som jag kan sätta.



Evelina, Amanda och Jag


Lördagen spenderades på följande vis:

- Choklad Kalaset tillsammans med Evelina och Sarah
- Träning på Rosenlund helt i min ensamhet, helt tomt på gymmet
- A6 = Shopping, värsta långtråkigt men lite fick jag handlat
- Bowling tillsammans med Clara, Jonathan, Sara, Sarah & Simon
- Bogsering av Jonathans bil
- Sing Star, shit vad "Eloise" och "Hos dig är jag underbar" röjde fett


Choklad Kalaset var hur mysigt som helst, massa god choklad. Vi tog en fika på Mackmakeriet också.


Choklad


Bowlingen var alldeles som vanligt! Jag sög! Haha, självklart tappar man klotet bakåt, alltid lika kul "partyhöjare". På väg hem pajar Jonathans bil, får krångla lite med att försöka komma tillbaka till dem på motorvägen. Kopplingen pajade så jag fick bogsera en andra gång på en vecka. Vad är oddsen att det inträffar liksom? Aldrig varit med om att bogsera i hela mitt liv förr och nu två gånger på samma vecka. Efter kanske 40minuters bogsering så om vi till Vaggeryd och jag var tvungen att tanka. Vi fick igång Jonathans bil. jag tankade och blev sjukt rädd för en raggarbil, tror inte att min kropp reagerat så på mycket länge, hela kroppen bara låste sig och jag kunde bara SKRIKA! Sarah och Clara trodde att jag seriöst skämtade för vi hade stojat och skrikt när vi tankade, men det var very serious. Usch, mitt hjärta hoppade. Jag var så hungrig så hungrig så jag och Simon skulle beställa pizza, för de andra åt på McDonald's. Så jag ringer för att beställa och det svarar inte. Så jag åker förbi, men då var det stängt på både 4U och Akropolis. FAN! Jag var sååååå hungrig. Körde och hämtade Clara och Sarah hos Clara för de hämtade Sing Star:et. Kom på att Saturnus kanske hade öppet. Det hade dem, beställde, åkte hem, fixade, åkte ner för att hämta maten. När jag skulle betala så märker jag att mitt kort inte är i plånboken. FAN igen. Sätter mig än en gång i bilen, åker hemåt, känner i mina fickor i bilen och finner kortet i bakfickan. Vänder bilen och äntligen fick jag min mat.

Sen var det dags för ännu ett parti Sing Star denna helg. Shit Svenska Hits alltså. "Eloise" kördes säkert 7gånger, lika kul varje gång. Men det roligaste under hela kvällen var nog när jag och Evelina rockade loss ordentligen på Patrik Isakssons "Hos dig är jag underbar". Shit alltså ni skulle höra. Jag var tvungen att spela in på min kamera så jag kunde förevriga den låten. 

"Jag vill ha ett svar!" "NU!"
"Jolanta" "Göran"

Senare när alla vännerna gått hem ringde jag min underbara vän Kajsa in London. Fick prata med henne och Mimmi, åh det var så härligt. Så länge sedan. Och för att ta Kajsas ord "Oh få höra din röst" De hade mycket roligt att berätta, men det med Mohammed slår nog mycket på länge! Mimmi hade gått och skulle betala hyran till Mohammed och så hade hon varit och sökt jobb innan och då är man ju lite fräsch, typ uppklädd liksom. Sen när hon varit och betalat hyran och gick hem så fick hon ett sms från Mohammed som det stod så här i:
"U looked even nicer with the make up today ; ) Do u have a date? Or u jut wanted to look nice when visit us? ; ) Ok, I'll pay for diner! : ) May be this wrong but we'll see. I'm free tonight : ) I can pick u up from outside Dudley at 7pm. What do u think? ; ). Your flatmates don't have to know" Seriöst det är det roligaste men hemskaste på länge!

Tjipp och hej


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0