The international womans day ?! The international day for woman ?! The international day of woman ?!

Idag är det den internationella kvinnodagen. Fick både wienerbröd och blomma på jobbet idag, woho! Så slappt och SKÖNT har det varit på jobbet idag. Jag och R fick ha hand om en line tillsammans, egentligen har en person, TRE liner själv. A var sjuk och de andra linerna funkade inte. Så vi satt och gjorde typ ingenting, efterarbetade lite bitar. Men stressade kände vi oss knappast. Och sen när vi skulle städa maskinerna så klarade vi av att göra det själva, helt stolt över oss. Menar det handlar om att stanna roboten i hemmaläge, hitta rätt sida, välja pump 1 och 2 och sen öppna maskinerna på rätt ställe. Ja  det är bara en del av det hela. Vet att du som förmodligen läser inte förstår något av detta men det är krångligt i alla fall.

Snart ska jag åka ner till Värnamo och träffa min Sara, tusan det var länge sedan nu, saknar henne. Men får träffa henne idag och på lördag, yeah!

Igår var jag i Jönköping med mormor och morfar, det var mig ett sant nöje, de är bland de sötaste människor jag vet!. Mormor stirrade som vanligt och morfar köpte sig en diktafon. Han skulle ha en "sån där som journalisterna har" hade han sagt till Joanna. Så söt.

När jag kom hem sprang jag runt i huset som mamma gjorde dagen innan, medans jag låg och sov i fotöljen, för att hitta något bra till min födelsedagsmiddag. Jag, min tok valde 50-tal som tema, har inte något att ha på mig! Lånat lite av farmor, får se vad det blir. Sedan kom Sarah och vi pysslade lite. Mysigt och kul.


Neaj, du ska jag hoppa in i denna dära duschen.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0