My nineteenth birthday

Helloja!

Idag/igår fyllde jag 19år. Det kändes inte någon stans förutom att man fick presenter och hade sjukt kul. Dagen börjades med skönsång av mor, far och syster. Fick Melodifestivalcdn, trosor av syster, "The travel book", tröja och pengar av mamma och pappa. Och ett glas med yoggi, med en maräng på, det gick inte att äta.

Vid tre var det dags för släkten, eller mormor, morfar, farmor, farbror och Per. Vi åt frallor, tårta och hade det trevligt. Fick Pengar "Nisse Hult" och av Joanna och Per. 

Vi åtta var det dags för mina vänner att besöka mig iförda 50-talskläder. Vill du se hur vi såg ut så ta en titt in på min bilddagbok. Alla skötte sig galant, alla var jätte fina. Jag trivdes i min look med =)

Tur som attan att "The Ark" vann, hade dock inte gjort mig något om Andreas vunnit, men ändå!

Nej nu ska jag strax sova lite, börjar bli lite trött nu.





Champagne for My Real Friends, Real Pain for My Sham Friends





När alla vännerna gått hem
och festen är slut för länge sen
och man ligger ensam i sin säng
När alla vännerna gått hem 

När alla vännerna gått hem
och dörren har stängts igen
och mörkret det skrämmer igen
När alla vännerna gått hem 

Då börjar man tveka att ta nya tag
Ensam i världen, här är jag!
Är jag stark eller svag?
Det spelar ingen roll...
Det spelar ingen roll

När alla vänner är som ljus
När varje sekund känns som en minut
Och när man inte hittar ut
När alla vänner är som ljus

När alla vänner är som ljus
Ljus som brinner ut
När varje veke bär en knut
När alla vänner är som ljus

Då börjar man tveka att ta nya tag
Ensam i världen, här är jag!
Är jag stark eller svag?
Det spelar ingen roll...
Det spelar ingen roll...
Det spelar ingen roll

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0