The weekend that just past

Lördag

Sov till sent och sen joinade jag Evelina när hon skulle dela ut presenter. Senare på kvällen softade jag, Evelina och Ida. Jätte mysigt med grill, ljus, värme, god mat och musik. Åkte runt tolv-snåret ner till öltältet, träffade lite kul folk. Sen var det lite sen-kväll snack som spårade ut i stor garv om och om igen, vi var trötta.


Söndag

Tog jag bilen och cruisade upp till Örebro. Träffade mina pärlor Kajsa och Stine. Varmt som stryk var det. Kände mig som en redig Örebroare när jag gnällde över värmen, haha. Stine jobbade så jag och Kajsa hängde på hennes fik ett bra tag. Annars gjorde vi nog inte så mycket annat än att gå runt, fika, klaga på värmen, klaga på att vi var så trötta och titta på medeltidsmarknaden. Vis sextiden var det dags för mig att ta bilen hem igen =(

11


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0