Sleep, what's that?!

Jag hade lovat att vara vimmelfotograf på Fenixbal, långt innan jag fick veta att jag skulle jobba idag. Så igår klockan halv elva åkte jag ut till Hok och deras herrgård. Baldeltagarna var ganska dragna, härligt! Var jätte kul o få komma och klicka lite. Missade dock badandet i poolen, det var precis slut när jag kom =( De dansade till Weine Rapp + band. Jag sprang runt och försökte få kort på alla, en del ville inte vara med, trist. Hoppas jag fick några bra kort i alla fall. En del människor är ju bara för sköna alltså. Kramar till er. Alla var så fina fast de spillt, badat och härjat runt hela dagen. Jag glömde helt bort tiden, så när jag hörde att någon sa att klockan var kvart i ett så var jag tvungen att rusa därifrån, herregud jag skulle ju jobba klockan 6 idag. Hemma och i sängs vid 2 (fest-make up), score!





Mobilen ringde vid 5.15 och det var dags att stiga upp. Jag trodde jag skulle vara skit trött, men det var väl en sån där, "jag-har-inte-hunnit-somna-redigt-så-jag-kan-lika-väl-vara-upp-ett-tag-till". Kom till jobbet precis i tid och var ovanlig pigg, sminkad och sjukt trevlig mot alla. Mario kom fram till mig och sa "Hur bakfull är du egentligen, du dricker så mycket vatten!" Haha. Jag hade faktiskt en väldigt bra dag på jobbet idag, alla var glada, alla skojade, jag sjöng och dansade för alla. Vi pratade om att Ankica och Ivan skulle gå och säga att jag ångrat mig till Bisse. Eller så kommer jag tillbaka om några år och tar över som chef och så ska jag om-organisera lite, mina planer tyckte de lät bra =)

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0