Midsummer

Jao då var ännu en "högtid" avklarad och den kan sammanfattas så här:

Trevlig sällskap - God dricka - God mat - Whiskey leder till bögsex - Massor härliga skålar för blandat Idas egen-sydda tröja och Brokeback Mountain - Fisar - Sing Star - Evelina underhållning -  Cykla 3 kilometer i regn för att hämta mickar - Digestive-lös Cheesecake - Lillebrossor är bra att ha när de är snälla - Musik

  
mer bilder finns på min pixbox

Jag hade tänkt att vara vaken för att se soluppgången men ett smart huvud kläckte att det inte kommer synas för det är så molnigt. Så sedan de sista gästerna gick hem för hm?! 3-4 timmar sedan har jag plockat i ordning allt. Så nu är det ju helt fräsch hemma. Inte för att det var någon fara men jag gillar att ha det städat överallt annat än på mitt rum. Sen har jag tittat klart på "Shrek 2". Har precis ätit lite Thaifrukost nudlar, låg fint i magen.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0