Head line

Himla skit, Second Life funkar inte på min data. Jaja.

Idag har jag jobbat om alltid och Ivan har återigen förgyllt min dag, såklart de andra med men han är så korkat störd så det är synd om honom. Haha. =)

I lördags var jag i Danmark men släkten. Det var väldigt trevligt men väldigt blött, as in REGN! Vi shoppade på Kvickly och tittade på konst på Louisiana. Sen var det middag och hemfärd.

I söndags jobbade jag på Stadium och jag var så sjukt trött att alla kunder fick typ upprepa sig några gånger för att jag skulle koppla. Inte bra i service yrket inte!

När man är trött och inte kan sova ska man tydligen röka på - enligt Ivan. Höhö.

Nej resten av veckan består väl av jobb med, Jippi.

image179
Damn, we're hot!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0