Yesterday

Ja, efter den tråkigaste dagen då jag varit placerad vid den ensammaste maskin, på den ödsligaste platsen på hela fabriken, så åkte jag up till staden.
Var framme vid halv tolv på kvällen, oyeah. Det var soft på Bongo, satt och chillade och snackade lite med folk. Sen runt halv två drog jag, Ida och Sarah hemåt. Hemfärden var nog nästan roligast för mig. Stannade på "Torvik toovik toovik" haha. Shit jag skrattade så mycket att jag inte ens kunde svara han i kassan. Killen i kassan sa att de inte hade vatten..
Ida: Inte ens KRANVATTEN?
Jag: Men hur tvättar du händerna?
Shell-killen: Jag gör inte det, jag går runt med våtservetter

Ida trodde inte redigt på honom så hon "köpte" en platsmugg och skulle hämta vatten på toan, men det stod på dörren att de inte hade något vatten, Haha. BURNED! Sen spann vi vidare massor på vatten och våtservetter, tror inte att han uppskattade det så mycket. Nej usch vad hemska vi var, men vi hade kul.


Idag väntar återigen en jävla tråkig dag på samma ställe som igår, TROR jag. Men vi ska käka pizza allihopa det kan bli trevligt =)

Väntar på min iPod, han vill inte komma hem till mig och bli välkomnad med fanfar och banderoller. Fan också.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0