Weekend

I fredags var Jag, Ida och Sarah iväg till Tenhult och Jönköping, fixade födelsedagspresent till min syster. Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning lite för fest hos Ida på kvällskvisten tillsammans med några ur Mp3a. Mycket trevligt må jag säga. Soft med inte så mycket folk och så mycket röj. Sov över hos Ida tillsammans med Sarah med. Jag tål inte hennes katt-jävel heller så när jag vaknade var jag täpt som en anka i näsan och ont i halsen. Men men. Runt 2-tiden på lördagen gick jag och Sarah hem.

Lördagen bestod av lite vila och sedan runt 8 begav mig sig av till Ida igen. Jag, Evelina, Ida och Sarah åt lite mat och drack lite cider och tittade lite på Live Earth. Vid tolv tiden åkte vi hem till Erik. Där det hängde några trevliga pojkar, vissa mer trevliga än andra. Hehe. Jag fick på något sätt i mig alldeles för mycket, jag vet inte redigt hur det gick till. Men illa mådde jag. Vi åkte därifrån vid någon tid på natten, ingen koll. Tog oss till Ida, där jag spenderade hela tiden på toaletten, som sagt jag mådde inte så bra. Efter några liter mindre i kroppen så körde Sarah mig hem och jag lade mig i sängen direkt med en spann bredvid mig som användes flitigt. Usch.

Idag, söndag, gick man upp klockan 2 för att man fick veta att det kommer gäster vid halv tre. Hann inte fräscha till mig sådär väldigt mycket. Men men. Joanna, Per, Mormor, Morfar, Farmor och Jörgen kom och fick lite kaffe och tårta. De var lite högljudda tyckte jag. Körde hem Mormor och Morfar och vi höll på att inte komma in eftersom nyckeln var lite sne så den fastnade i låset. Men Morfar, 92år sprang upp för trappan och hämtade vaktmästaren i huset bredvid. Vi kom in till slut. De är allt för goa, "de gamle"!


Hur har din helg varit?

Tjipp och hej!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: sarah

min helg har varit baaara bra.

2007-07-08 @ 18:27:03
Postat av: Ida

tjipp och välkommen till hajk.

2007-07-08 @ 20:46:18

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0