Vacation

Oj oj oj. Jag som trodde att jag skulle sitta och glo på film hela dagarna på min semester, tji fick jag. Men det är jag bara glad över.

Sedan i söndags har jag haft sällskap här hemma av Sebastian, min trogne vapendragare från London-kollektivet. Vi har gjort små turer så som till Jönköping och bowlat, till Göteborg för första besöket på Liseberg på typ tre år och Linneryd för nattdopp. Mellan utflykterna har vi legat i soffan och bara chillat med en film, soft som tusan. Idag kom dagen då det var dags för min norrländske vän att fara hem. Tåget skulle lämna stationen klockan 13.12 och vi hade ställt klockan på halv elva. Hm, Lisabeth som är känd för att inte vakna av väckarklockan, gör som hon alltid gör, skiter i att den ringer och stänger av den. Så vid 12 väcker Sebbe och Joanna mig. Tusan jag hoppade i de sunkigaste kläderna och sprang ut i bilen. Vi hann, yes. Jag kramade om honom och vinkade av honom, bye bye. Vi säkert igen, för han är ju ändå min "bror" i nordligaste Sverige. Jag har tyckt det varit väldigt kul att ha honom här, men jag förstår inte honom som kunnat med att stanna i lilla Skillingaryd i fyra hela dagar, shit asså. Det blev inget Oslo och Bengtsfors, vi får spara det tills nästa sommar kanske?!


Jao jao. Annars så ska jag typ bara plocka i ordning och städa lite idag. Mamma och Pappa kommer hem i natt. Jag ska till Evelina i afton för lite umgänge.

Tjipp och Hej.




Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0