Thanks!

Okej.

Folk brukar säga att jag och min syster är lika och det brukar jag vara stolt över. Men idag fick jag mig en slänga. Mina tre manliga co-workers säger
Den första säger "Är ni systrar? Det hade jag aldrig trott, ni är verkligen INTE lika" "Hon är ju sexig"  Den andra säger "Oh, har hon pojkvän? (Svar JA) Gillar hon KK?" Den tredje säger "Hur gammal är hon?"
Man säger "Tack tack" men man menar "Vill du ha smäll? Gråt gråt"
Men det slutar med att jag hotar dem men att jag är snygg utanför jobbet. Haha. Eller inte.

Vi ska nog äta pizza på jobbet på torsdag, jippie. Sen har resten av jobbdagen varit skit. Blir arg på allt och två arbetskamrater, de börjar bli LITE mycket nu.

Jag bubblar av ilska jag vet inte vart det kom ifrån?!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0