Sommar i P1

"Sommar i P1" är just nu mitt favvo radioprogram, eftersom att Christer och Morgan i "Christer" har semester så är det inte lika kul och lyssna på dem. Men "Sommar i P1" laddar jag ner varje dag i podcasten och lyssnar på jobbet, när jag är ute och går eller bara slappar. Idag har jag lyssnat på Martin Stenmarck, Andreas Johnsson, Jonas Karlsson, Tuva Novotny, Sissela Kyle, Johan Rheborg och Rikard Wolff på jobbet. Alla var från 2005 eller 2006, alltså inte årets sommarpratare men det var kul i alla fall. Bland de i år som jag lyssnat på är Filip och Fredrik, Per "Plura" Jonsson och Lars-Åke Wilhemsson några av dem som tagit upp min tid. Det är så trevligt att höra om olika berättelser och betraktelser. Längtar efter Michael Nyqvist, Salem Al Fakir och Gustaf Skarsgård intar micken och min iPod.



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0